לשרוף את מחלת הסרטן

שליחת תגובה

קושי אינו בהכרח סבל
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לשרוף את מחלת הסרטן

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי אמא_נמרה* » 15 מאי 2006, 20:37

שלום טמפסט ,

גם אני חושבת שאם בא לך לשרוף, אז תלכי על זה. גם לי פעם התחשק לשרוף זעם שהיה בי (גם לפני ל"ג בעומר). פיסלתי את דמות הזעם שהיה בי מהחומרים שהיו ברשותי (חומרים מתכלים בשריפה),בכוונה לשרוף את היצירה המוגמרת. בסופו של דבר תהליך ההכנה הוציא ממני גם את כוחות ההרס באופן כל-כך נקי שפשוט שכחתי לשרוף את מה שהכנתי...

נ
אהבתי את מה ש נועה ברקת כתבה, אבל אני חושבת שלפעמים נמצאים בשלב בחיים שצריך יותר לפעול, להוציא לעשות מעשה ולו סמלי אבל אקטיבי, ולא רק חשיבה, הפנמה וקבלה ברמה הרוחנית.
לפעמים מרוב מאמץ לא-לשרוף, עלולים לדחוס פנימה את מה שקשה וכואב ולהחמיר את הבעיה.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 15 מאי 2006, 16:57

הי (אנחנו קרובות, אני גרה ליד לטרון...).
הפינה המזרחית בבית מייצגת את הבריאות והמשפחה. בכל בית כמובן.
יש עוד דברים שמשפיעים על בריאות למשל בתים חשוכים. הסינים אומרים: "במקום שלא נכנס אור נכנס הרופא" - כלומר לאור יש חשיבות גדולה מאוד מבחינה בריאותית...
ולגבי סרטן השד אני הייתי עושה עוד משהו. הייתי בודקת את חדר השינה של אמך. בודקת למשל שאין שם תמונות של אישה לבד. אם זה מעניין אותך אני אפרט.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי נועה_ברקת* » 15 מאי 2006, 13:38

וכן להלחם לעזזל. מה אתן מציעות, לתת לזה להרוג אותה? תיכף תמליצו לה לא להוציא את הגידול, כי זה אלים, ופשוט להתמודד איתו בזמן שהוא גדל וגדל ומאיים על בריאותה ועל חייה!

ברמה הגופנית - אני בעד לעשות כל מה שניתן כדי להוציא את הגידול: כימו וניתוח וכל העסק.
ברמה הנפשית - תעשי מה שעושה לך טוב, אבל את לא יכולה לעשות את העבודה הנפשית שלה, אלא רק לראות אם את יכולה לעשות את שלך ולעשות אותה.
ברמה הרוחנית - יש כאן בחירה עמוקה שלה, שטוב יהיה לברר את מטרתה וסיבתה. סרטן לא מגיע סתם, כמו כל דבר אחר יש לו תכלית ושורש.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי Tempest* » 15 מאי 2006, 08:05

כוסמת,

תודה רבה על התמיכה והמילים היפות והחמות. אני אעביר לה את נושא הפינה המזרחית. תוכלי בבקשה להסביר למה דווקא כיוון המזרח מסמל את בריאותה?

לצערי אינני יכולה לעשות איתה דברים בגלל שהיא בלונדון ואני במודיעין. זה עושה את זה עוד יותר כואב וקשה. אני גם לא יכולה לנסוע בגלל שאני לא רוצה לטלטל את ביתי בין בתי חולים ולנסוע בלעדיה זה לא בא בחשבון.

אני אשתדל להתפלל. אני צריכה להחליט למי או מה בדיוק.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 14 מאי 2006, 22:05

אני דווקא חושבת שיש משהו נכון בלשרוף. שריפה היא אקט מאוד מטהר הרבה פעמים. בכל מיני תרבויות שורפים כל מיני דברים על מנת לטהר חדרים ולגרש רוחות רעות.
גם בפאנג שוואי שורפים למשל מרווה ועוברים איתה במקום שרוצים לטהר.
אני הייתי ממליצה קודם כל לשים במזרח שהוא המקום שמייצג בריאות בבית של אימך, עציץ גדול ורענן שצומח כלפי מעלה, בנוסף תמונה שלה מתקופה בריאה ומאושרת.
לגבי השריפה, הייתי עושה את זה יחד איתה או שורפת דברים שהיא משחררת מעצמה, בדימיוני הקודח אני רואה שהיא שורפת כל דבר שקשור לנשיות פגועה, נניח תמונות מתקופה לא טובה,חפצים שהיא קיבלה מאנשים שהיא לא אוהבת ובכל זאת שומרת, בגדים שהיא לא אוהבת.
אההה. יש לי עוד רעיון. תבדקו מה יש לה בפינה המזרחית בבית ואם יש שם אגירה פשוט למיין ולשרוף כל מה שהיא משחררת ואז יהיה פה סימבול כפול (כי הרי הפינה הזו מייצגת בריאות).
מאחלת לאימך בריאות ואריכות ימים.
תתפללי הרבה - יש לזה כוח.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי Tempest* » 14 מאי 2006, 13:54

נועה ברקת,

לכל אחד יש את הדרך שלו לתמוך.

לשרוף או להשליך לים (תודה יערת דבש, דווקא את זה היא עושה עכשיו, נוסעת להשליך לים) היא אחת מהדרכים שבהן אני תומכת באימי. אני עושה גם הרבה דברים אחרים.

אבל אני לא חושבת שתפקידי מסתיים בתמיכה פאסיבית בלבד. אני מסכימה עם דברייך לגבי תמיכה אבל לא מסכימה שאין לי את הזכות לשתול שיח או לשרוף למענה. היא מאוד שמחה שסיפרתי לה על הרעיון הזה ואמרה שהיא חושבת שזה רעיון נפלא.

וכן להלחם לעזזל. מה אתן מציעות, לתת לזה להרוג אותה? תיכף תמליצו לה לא להוציא את הגידול, כי זה אלים, ופשוט להתמודד איתו בזמן שהוא גדל וגדל ומאיים על בריאותה ועל חייה!

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי נועה_ברקת* » 14 מאי 2006, 13:11

להוויתי אני נלחמת במחלה.
מי שצריך להתמודד (להלחם או לא זאת כבר שאלה אחרת) היא אמך. את צריכה לתמוך בה בדרכה, אבל את לא יכולה לעשות זאת במקומה. את לא יכולה לשרוף את המחלה שלה או לטעת שיח במקומה. את יכולה לתמוך בה לעשות את מה שנראה לה מתאים. או כמו שאמר סם גמג'י לפרודו, רגע לפני ההגעה אל ההר: "אני לא יכול לקחת את זה במקומך, אבל אני תמיד יכול לקחת אותך".
להיות שם בשביל מישהו אחר - בדרכו, יהיה קרוב ככל שיהיה, זו משימה קשה-קשה-קשה, אבל ראוייה.
בהצלחה.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי יערת_דבש* » 14 מאי 2006, 11:23

טמפסט הי,
גם לי עלתה המחשבה הדומה לשל דנה.

הסרטן אלים וכך גם פעולת השריפה.
זה כמו להגיד "יש להלחם באלימות" או "המלחמה באלימות". מוזר...

את אמנם לא החולה, אבל לחולה הייתי ממליצה לברר למה הוא בא לבקרה, מה היא צריכה ממנו. להקשיב.

טוב, לפני שאת שורפת גם אותי אני אביא רעיון של שילוב של הרעיון היפה שלך עם שלי
מדי פעם אני הולכת לים, משליכה אליו מה שאני לא רוצה בחיי ושואפת ממנו דברים שאני רוצה.
וזה עובד!

אז תשלבי לך אם זה מתאים, והעיקר בריאות שלמה לאמא.
(פעם הבאה שלי בים, אני אדבר איתו עליה..)

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי Tempest* » 14 מאי 2006, 11:15

דנה,

אני מבינה מה שאת אומרת אבל... להוויתי אני נלחמת במחלה.

הסרטן אינו טבעי, הוא תקף אותנו ואנחנו צריכים לתקוף אותו חזרה.

אני דווקא בעד שילוב של הרעיון היפה שלך עם שלי.

תודה רבה על האיחולים והרעיון.

@} @}

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי דנה_ה* » 14 מאי 2006, 10:49

ראשית כל, אני מאחלת לאמא שלך החלמה ובריאות.
לגבי השריפה - משהו בזה מרגיש לי לא נכון. ישנו חוק טבע שאומר שאם אנו מפעילים כוח על משהו, הוא מפעיל עלינו כוח שווה ערך לזה שהפעלנו (החוק הראשון של ניוטון או משהו כזה). כשאנו צועקים על מישהו, בד"כ הוא צועק עלינו חזרה ואם נרים את הקול גם הוא יעשה את אותו הדבר. גם עם מחלות זה ככה ואם מכריזים עליהן מחלה לפעמים הן נלחמות חזרה.
נראה לי יותר נכון ללכת בכיוון החיובי ולנטוע עץ או שיח ורדים שיסמלו את בריאותה של אמך, להשקות אותו כל יום, לדשן, לטפח, לקשטו בשרשראות או מוביילים וכו'.

אבל זה רק מה שמרגיש לי. עשו את מה שנכון לכם, והעיקר שההחלמה תגיע בבטחה.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי Tempest* » 14 מאי 2006, 07:49

בל"ג בעומר שיגיע עלינו לטובה מאוד בקרוב אני מתכננת לשרוף את מחלת סרטן השד של אמא שלי במדורה.

אשמח מאוד לרעיונות על דברים שיסמלו את המחלה שאפשר להעלות באש.

בינתיים כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה דף נייר עם טקסט שעדיין לא ברור לי, אז גם אשמח אם יהיו רעיונות על המילים.

המון תודה, ושלא תדעו צרות כאלו.

לשרוף את מחלת הסרטן

על ידי אנונימי » 14 מאי 2006, 07:49


חזרה למעלה