חם מדי במנשא

שליחת תגובה

הנתינה הגדולה ביותר האפשרית, היא ההסכמה לקבל.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חם מדי במנשא

חם מדי במנשא

על ידי עדי_א* » 19 ספטמבר 2013, 21:59

עדי - כיווננת את המנשא צמד לגודל שלך והוא עדיין רופף ולא נח?
כן, לדעתי הבעיה העיקרית היא שאין לו תמיכה לגב התחתון (כמו בתיקי טיולים טובים או יאמו/ארגו/ מנשא בד ארוך), וגם הבד של המנשא עצמו רפוי מידי.
ומדובר רק בתינוק השני שמשתמש בו, כך שלא נראה לי שיש מה לדבר על בלאי.

חם מדי במנשא

על ידי אביגיל* » 19 ספטמבר 2013, 21:42

עדי - כיווננת את המנשא צמד לגודל שלך והוא עדיין רופף ולא נח?

חם מדי במנשא

על ידי אביגיל* » 19 ספטמבר 2013, 21:40

לגבי הוצאה והכנסה של התינוקת במנשא טליה - אם את מתירה רק את רצועות הכתפיים ולא את רצועות המותן כשאת מוציאה אותה מהמנשא אז לא צריך להניח אותה או לבקש ממישהו שיחזיק אותה, ולגבי הרצועות הארוכות שמשתרכות... זה באמת קצת לא נח, אני עושה קיפול או שניים ומניחה מעבר לכתף, ןככה זה לא משתרך.

חם מדי במנשא

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 18 ספטמבר 2013, 21:16

אחרי עוד כמה ימים, סידורים בעיר וטיול ארוך בטבע, אני יכולה להוסיף מגרעת קטנה על פני בד ארוך: כל הוצאה מהמנשא היא בעצם הסרה שלו, או לפחות, הסרה של שתי רצועות הכתפיים הארוכות. על מנת ללבוש את המנשא יש צורך להניח את התינוקת איפשהו, שזה קל בטבע, אבל דורש למצוא מישהו נחמד שיכול להחזיק אותה במקום שבו אני לבד איתה, כמו שקרה לי בעיר, למשל. הרצועות הארוכות מצריכות סוג של לוליינות, אם רוצים ללבוש את המנשא מבלי שיגעו ברצפה (למשל בשירותים ציבוריים או במוסך משומן).
ועוד "מינוס" קטן לעומת התינוכיס: מאחר וחלק מן האיברים מציצים מצדי המנשא, אנשים מרשים לעצמם לשלוח יד ולגעת בה, או ללטף. אבל זה כבר כנראה שייך לדף אחר (מעצבן לראות מסביב, הלך רוח כנוע או משהו כזה).
כל הנקודות לחיוב נותרו על כנן (על מנשאן:-)), והוקל לשתינו.

חם מדי במנשא

על ידי עדי_א* » 18 ספטמבר 2013, 20:48

עכשיו בודקת, כי מאותן סיבות אני עם מנשא "צמד" ומאוד לא מרוצה.
רופף, גולש, חסרה תמיכה לגב. בעצם היתרון היחיד על בד ארוך הוא שזה לא חם.

חם מדי במנשא

על ידי אביגיל* » 17 ספטמבר 2013, 21:58

מצטרפת להמלצה!

חם מדי במנשא

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 16 ספטמבר 2013, 11:21

גיליתי את אמריקת המנשאים לקיץ :-). אחרי חודשיים מיוזעים ולחים, שלא לאמר רטובים מנשוא, קבלתי אתמול מנשא טליה. אחרי הליכת מבחן ארוכה, שמחתי לגלות ש:
  • מאד מאד נח! חלוקת המשקל נהדרת, אני כמעט לא מרגישה אותה.
  • מאוורר וקליל. הקטנה לא מגירה זעה.
  • נח ללבישה ולהסרה.
  • הפיצקה ישנה שנת ישרים, וה"כובע" מאד מקל ומאפשר להסתיר את הראש מהשמש הקופחת.
  • המנשא אינו "גולש" ומתרופף, והתינוקת נשארת במקום ובתנוחה שבהם הנחתי אותה, ואינה "נוזלת" מטה.
(כותבת את הדברים תוך השוואה למשא תינוכיס שליווה אותי עד כה).
ממליצה!

חם מדי במנשא

על ידי ה_עוגיה* » 22 אוקטובר 2007, 14:27

הפונצ'ו הזוגי לא גדול מפונצ'ו רגיל אלא רק בעל חור נוסף.

חם מדי במנשא

על ידי פלונית_כרגע* » 22 אוקטובר 2007, 14:24

תודה על כול הרעיונות
כנראה שאני אשא אותו מקדימה כול החורף, כי לאחר הפונצו הזוגי הוא לא פיתרון טוב בשבילנו כי אני לא רואה את עצמי הולכת עם שק ענק לעבודה
כך זה יראה כשאני אלבש אותו לבד והוא יהיה אצל המטפלת

חם מדי במנשא

על ידי אורית* » 22 אוקטובר 2007, 13:11

יש גם פונצ'ו זוגי מצמר של "דברימים"www.dvarimim.com

חם מדי במנשא

על ידי ה_עוגיה* » 22 אוקטובר 2007, 12:47

פונצ'ו זוגי יפתור את בעית הקור (את יכולה להכין לבד משמיכות פליז שמוכרים בסופר או מבד שתקעי במיוחד או לקנות במחיר לא גבוה מ לוטם מרווני ).
והגשם - מטריה גדולה לשניכם.

ללבוש מנשא מעל מעילים זה מאוד לא נח.

חם מדי במנשא

על ידי טליה_טקאוקה* » 22 אוקטובר 2007, 12:47

את גרה בישראל??
אני גרה ביפן וכאן יש המון המון גשם...(לפעמים חודש שלם כמעט בלי הפסקה..) מאד מרוצה מהיאמו גם בגשם....(-:
קודם כל יש מעילים מיוחדים. אם את לא רוצה לקנות את יכולה להמשיך לשאת בנשיאה קדמית בזמן גשם!! וכשהגשם מפסיק להעביר את התינוק לגב.
אפשר לחפש מעיל גשם רגיל במידה גדולה יד שניה ואז הראש של התינוק מציץ החוצה. (ההורה והתינוק ביחד במעיל)
אפשר מטריה. לנו יש מתקן למטריה על האופניים גם.
בגדים להחלפה..
בהצלחה@}

חם מדי במנשא

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אוקטובר 2007, 10:14

אולי מטריה ענקית?

חם מדי במנשא

על ידי פלונית_כרגע* » 22 אוקטובר 2007, 10:05

ואיך מגנים על התינוק והאמא מפני הגשם במנשא גב?
אני רוצה לעבור ליאמו ואני תוהה עם זה יהיה פרקטי בכלל בגשם.
במנשא הנוכחי (מנשא בד ארוך של הורות טבעית) כשהוא מקדימה אני פשוט עם פליז גדול מעל שנינו.
אבל מה עושים על הגב? אני לא רוצה לקנות משהו מיוחד א. אין לנו כסף ב.גם אבא שלו הולך איתו במנשא ואנחנו לא באותה מידה..
האופציה היחידה שהצלחתי לחשוב עליה זה שהתינוק ילבש מעיל מלא בתוך המנשא אבל לא מצאתי פיתרון לעצמי
אשמח לרעיונות ותובנות..

חם מדי במנשא

על ידי סיגל_ב* » 10 אוגוסט 2005, 20:15

בקיץ
שמשיה.

חם מדי במנשא

על ידי פלונית_אלמונית* » 10 אוגוסט 2005, 19:05

בקיץ חיתול בד אורירי, אפשר גם מעט לח.

חם מדי במנשא

על ידי עירית_לוי » 10 אוגוסט 2005, 17:59

איך מגנים על התינוק במנשא (כשהוא יושב מקדימה) מפני שמש וגשם?
בגדול - כמו שאת מגנה על עצמך.

בחורף לבשתי מעיל גדול שעטף גם אותה, וגם לקחתי מטריה.
יש מעילים מיוחדים, כמו למשל זה של יצרנית מנשא ארגו. ראי כאן
אני השתמשתי במעיל גדול רגיל.

בקיץ - כובע, ואני בעיקר נמנעת מללכת הליכות ארוכות בשמש בשעות הבעייתיות.

חם מדי במנשא

על ידי מיואשת* » 10 אוגוסט 2005, 17:51

איך מגנים על התינוק במנשא (כשהוא יושב מקדימה) מפני שמש וגשם?

חם מדי במנשא

על ידי ה_עוגיה* » 15 יולי 2005, 18:57

אפשר לשאת בנשיאה קדמית (אנכית אמנם) בוולאבי. אין בעיה לתמוך בראש עם אחת הרצועות והבד של המנשא עצמו הוא דק ומאוורר.
הרגליים יכולות להיות מקופלות בתנוחה עוברית.
שווה לנסות.

חם מדי במנשא

על ידי סיגל_ב* » 15 יולי 2005, 16:25

על מנשאים אלה ראי ב- מנשא צד.

חם מדי במנשא

על ידי אביב_חדש* » 15 יולי 2005, 15:54

מהו לדוג' מנשא מאוורר יותר?
maya pouch
over the shoulder

חם מדי במנשא

על ידי טרה_רוסה* » 15 יולי 2005, 14:10

יושבים באמבטיה ביחד!

חם מדי במנשא

על ידי תבשיל_קדרה* » 15 יולי 2005, 13:34

maya wrap.

חם מדי במנשא

על ידי רוח_על_המים* » 15 יולי 2005, 13:27

במנשא קשיח נראה לי שהישיבה מאווררת יותר (ורק הגב של אמא - שלולית...)
הוא בסה"כ בן שבועיים (ויומיים) זה עדיין לא מתאים לנו.

ערומים במנשא או לפחות עם חיתול וחולצה דקיקה מודה שלא חשבתי על זה, האמת שלי היה מאוד חם, ולא מתאים לי להסתובב ערומה בבית, אנשים יכולים להכנס כל הזמן.
באמת יש לי מנשא תינוכיס, מהו לדוג' מנשא מאוורר יותר?

חם מדי במנשא

על ידי אביב_חדש* » 14 יולי 2005, 16:16

מה הפיתרון לימים חמים?
ערומים במנשא או לפחות עם חיתול וחולצה דקיקה.
מנשא כמו תינוכיס חם מדי עם או בלי בגדים אז מנשא מאוורר יותר?

חם מדי במנשא

על ידי ה_עוגיה* » 14 יולי 2005, 16:07

במנשא קשיח נראה לי שהישיבה מאווררת יותר (ורק הגב של אמא - שלולית...)

חם מדי במנשא

על ידי אמא_נמרה* » 04 מאי 2004, 23:53

כדאי לנסות את הסלגוזל, אני בכלל לא מזיעה בו,בינתיים.

חם מדי במנשא

על ידי אביב_חדש* » 04 מאי 2004, 23:00

אוי, הקובבה זה המנשא שמבליט מאד את החזה? אני דווקא לא חושבת שהוא מבליט, אלא רק מוריד אותו לכיוון הברכיים.

חם מדי במנשא

על ידי א_גרויסע_מויש* » 04 מאי 2004, 18:28

אוי, הקובבה זה המנשא שמבליט מאד את החזה?

חם מדי במנשא

על ידי תבשיל_קדרה* » 04 מאי 2004, 18:22

גם בקובבה אנחנו מזיעות לנו זו על זו בחדווה, אבל לפחות זה מוגבל אצלי לגב התחתון.

חם מדי במנשא

על ידי א_גרויסע_מויש* » 04 מאי 2004, 18:18

תודה, אביב.
הולכת לעשות שיעורי בית.

חם מדי במנשא

על ידי אביב_חדש* » 04 מאי 2004, 18:13

עירית וגרויסע - נסו לעבור למנשא שמשתמש בשתי הכתפיים (לופי, אתיופי, פודגי) או לא משתמש בכלל בכתפיים (קובבה, פודגי).

חם מדי במנשא

על ידי א_גרויסע_מויש* » 04 מאי 2004, 18:08

גמני רוצה לדעת.
ניסיתי לעבור לאובר דה שולדר, אבל אחרי רבע שעה מתחילה לכאוב לי הכתף.
יש מנשא שמחלק את המנשא טוב כמו התינוכיס ואין בו הרבה בד שעוטף?

<מויש ניסתה טיולון וזה לא בשבילה>

חם מדי במנשא

על ידי עירית* » 04 מאי 2004, 18:04

איך אתם מתמודדים עם המנשא בחום הקיץ?
בימים האחרונים אנחנו מזיעות שתינו, והמנשא הופך למשהו ממש לא כייפי.
אגב - אני משתמשת במנשא 5 מטר של הורות טבעית.

חם מדי במנשא

על ידי עדי_יותם* » 12 יוני 2003, 10:25

כרמית, אפשר לאוורר בכל מיני תנוחות, העיקר שה"כיס" שנוצר פתוח במידת האפשר, תוך שמירה על הבטיחות. איך שאני זוכרת את זה, כשבית החזה ממוקם גבוה, הוא פורש את המנשא ככה שחלק גדול יותר מהגוף חשוף.

חם מדי במנשא

על ידי אם_פי_3* » 12 יוני 2003, 09:47

כן, זה מה שעשיתי אתמול (עם טיטול, אני עוד לא מעזה בלי, במנשא). החסרון הוא במקומות עם מזגן, שכשמוציאים אותו הוא קופא די מהר. לגבי התנוחה - אני אנסה. למה זה יותר מאוורר?
חגית, אם יש לך מנשא מאיה (לא הבנתי אם התכוונת לסלינג או לאובר דה שולדר כשם מותג), אפשר להקטין אותו לשק קטן מאד, וזה נוח (וגם מקסים) גם לתינוקות קטנטנים. ההתכווצ'צ'ות דווקא דומה לרחם, ובדרך כלל מאד נוחה לקטנטנים. ההכנסה וההוצאה הן לפעמים קצת בעייתיות, ולכן, לפני שאת מחליטה שזה לא זה, תני לה כמה רגעים להרגע - רצוי בתנועה.

חם מדי במנשא

על ידי עדי_יותם* » 12 יוני 2003, 09:41

כרמית: אפשר שיהיה עירום במנשא? ושוב: ראש מתחת לטבעות, גוף גבוה יחסית - יותר חשוף לאוורור.

חם מדי במנשא

על ידי תבשיל_קדרה* » 12 יוני 2003, 07:15

לאיודעת. לא יולדים באביב? (-;

חם מדי במנשא

על ידי אם_פי_3* » 12 יוני 2003, 00:28

מה עושים עם החום הזה? אני מסתדרת איכשהו (עם מאיה: לא מרופד) אבל הוא מתבשל טוב טוב בפנים (וכשאני מוציאה הוא רך וטעים... אבל בדרך כלל בוכה ומזיע קשות).

חם מדי במנשא

על ידי מיה_גל* » 24 מאי 2003, 10:14

תודה על כל העיצות,
בינתיים אנחנו שורדות בתינוכיס,
עכשיו כבר אפשר לשים אותה בתוכו כשהיא עם הפנים קדימה, וגיליתי שזה פחות מיוזע ככה, יותר אוורירי.
ב-otsbh היא לא הסכימה להיות. אולי עכשיו היא תתרצה, צריך לבדוק.
בינתיים החזרתי את השניים שהושאלו לי לבעליהם :-/

חם מדי במנשא

על ידי אנונימי » 24 מאי 2003, 03:54

מיה,
כשהדר נולד, השתמשנו בהשאלה במנשא כמו התינוכיס, ונמסנו מחום. זה היה ממש סיוט.
חודש אח"כ קיבלנו את המאיה, הלינג והפאוצ', וחיינו השתנו לבלי הכר.
אני לא אומרת שחייבים דוקא את המאיה, אלא שהתינוכיס למיניו פשוט לא מתאים לקיץ הישראלי, ויש אופציות אחרות.
נראה לי שאפילו הטריקוטי פחות מחמם, למשל.
ואפשר לנסות לתפור לבד מנשא בסגנון המאיה ראפ, מבד אוורירי. יש הוראות האתר שלהם וזה לא יוצא יקר.

חם מדי במנשא

על ידי אנהאטה_א* » 21 מאי 2003, 16:11

ל מיה גל.
אני יודעת על מה את מדברת. גם אני גרה באזור המרכז. וגם אני, לפני שנה נשאתי באהבה את בתי בת החצי שנה בשיא החום יום יום שעה שעה.
אני עשיתי חישוב של זה מול זה.
אני אשתף אותך:

א. יותר היה לי חשוב שהיא תהיה צמודה אלי.
ב. הזמן הולך תמיד קדימה, ומהר.
הנה, עכשיו הקטנה שלי הרבה פחות נמצאת במנשא, וכמעט שלא ישנה במנשא. רק אם אני איתה בחוץ והיא עייפה מאוד.
ג. מזיעים? קונים עוד מנשא. לובשים כמה שפחות. מחליפים לעיתים קרובות- גם לך וגם לה. מתרחצים המון.
ד. את מבינה למה אני מתכוונת?
אלו היו הגיגי.
זו תקופה בחיים שלעולם לא תחזור. אני רציתי לעשות את זה וקצת (הרבה) זיעה וחום לא הפחידו אותי. זהו.

חם מדי במנשא

על ידי ורד_לב* » 20 מאי 2003, 21:06

אז אפשר להזיע ביחד, ככה עשינו בקיץ שעבר. או לעבור למנשא מאוורר יותר. היא כבר גדולה יותר. אולי מאיה ווראפ, או othsh?

חם מדי במנשא

על ידי מיה_גל* » 20 מאי 2003, 15:57

תגידו, מה אתן עושות בחום הזה עם המנשא???
ועוד לא יולי-אוגוסט S-:
אני עם תינוכיס ובתי ואני, בנקודות המגע, פשוט רטובות מזיעה...

חם מדי במנשא

על ידי אנונימי » 20 מאי 2003, 15:57


חזרה למעלה